Populaarsed sihtkohad TEZ TOURis:
  • kõik maad
  • Ekskursioonid
  • Eksootiline
  • Kõik hinnas
  • Lastega
  • Rannapuhkus
  • Suusakuurort
  • Suvi
  • Talv
ET
+372 6 235 777

Infoleht

Uuendatud 12.12.2022
 

TERE TULEMAST PUHKUSEREISILE PORTUGALI!

Reisi õnnestumisele aitavad nõu ja jõuga kaasa TEZ Tour-i kohalik, vene, hispaania ja vähesel määral inglise keelt kõnelev meeskond.

Portugalis saab kohaliku giidiga kontakteerumiseks ja kõikide jooksvate küsimustega helistada:
TEZ Tour Portugal klienditeenindustoe telefonile  +351 964827679 / +351968743828 / +351969348017 

Klienditoe telefonil vastatakse inglise või vene keeles. Teie parimaks teeninduseks telefonikõned salvestatakse.

Esindajale sõnumit saates või helistades läheb kõne läbi kohaliku mobiilivõrgu, Hispaania maakoodi +35 võib valimisel eest ära jätta. Reisiesindaja on Teie jaoks olemas iga päev ajavahemikus 08:00-21:00. Õhtul peale kella üheksat ja hommikul enne kella kaheksat palume talle helistada ainult hädavajadusel. Lisaks hotelliteenuseid puudutavates küsimuste võite hotellis alati küsimustega ning abi saamiseks pöörduda hotelli administraatori poole

Portugali reiside toimumise tingimused:

Hetkel kehtivate Portugali sisenemise reeglitega saate tutvuda Välisministeeriumi kodulehel Reisi Targalt: https://reisitargalt.vm.ee/riigid/portugal/

LEND

NB! Kliendil on kohustus kontrollida reisi väljasõidu aega lennujaama internetileheküljelt, reaalajas info on saadaval 24h enne lennu väljumist. https://www.tallinn-airport.ee/

Lennule registreerumine lennujaamas algab 2 tundi enne väljalendu ning lõpeb 45 minutit enne väljalendu.

TEZ Tour kasutab Portugali reisidel lennukompanii „SmartLynx Airlines" lennukeid Airbus A320. Kõikidel lendudel on reisija- ja pagasiveoteenus turistiklassis. Lend kestab orienteeruvalt 4,5 tundi. Teenindus pardal on eesti-, inglise- ja venekeelne, toitlustamine pardal ei ole hinnas.  Reisijad saavad iseseisvalt lennule registreerida SmartLynx online check-in kaudu aadressil www.smartlynx.aero – online registreerimisel saab valida istekoha, tasuda lisapagasi eest ning tellida ka toitlustuse. Online registreerimine avaneb 72 h enne lendu ning on avatud kuni 4 tundi enne lendu. Pardal pakutavad söögid ja joogid on piiratud koguses.

Toitu on võimalik lennule ette tellida, hiljemalt 48 tundi enne väljalendu lennukompanii toitlustaja FLYDINNER kodulehelt või online check-in lehel (72h-48h enne reisi). Pardal saab tasuda sularahas EUR-ides ja pangakaardiga. 

PAGAS

Registreeritava pagasi piirmäär on 20 kg reisija kohta. Alla 2-aastase oma istekohata reisiva lapse jaoks võib kaasa võtta vaid kuni 15 kg kaaluva kergkäru, käsipagasit ei ole lubatud. Juhul kui pere pakib pagasi ühte kotti ei tohi koti kaal ületada 32 kg. Lisaks võib reisija salongi kaasa võtta ühe kuni 5 kg kaaluva käsipagasi, mille mõõtmed ei ületa 55/45/25cm. Juhul kui pagasi hulk on lubatust suurem, tuleb tasuda lisakilode eest lennujaama check-in kassas või iseseisvalt SmartLynx ONLINE CHECK-IN lehel. Lisateenuste hinnad

NB! Suuremõõdulise pagasiga nagu kitesurf, surf jne. reisijatel tuleb osta lisaks individuaalne transfeer, kuna suuremõõduline pagas ei mahu grupitransfeerile. Hind päringu alusel.

Kõik terariistad (küünekäärid, taskunoad jms.) tuleb pakkida äraantavasse pagasisse. Käsipagasist võetakse need ära. Lennukisalongi saab kaasa võtta vaid piiratud koguses vedelikke (ka kreemid ja šampoonid), mis ei tohi olla suuremates kui 100 ml purkides või pudelites, pakituna omakorda 1 liitrises suletavas kilekotis (saab osta  lennujaamast).

NB! Elektroonilised sigaretid ja nende lisaakud tuleb pakkida käsipagasisse. E-sigareti akusid on rangelt keelatud pakkida äraantavasse pagasisse kuna akudel puudub konkreetne väljalülitamise nupp ning surve tagajärjel võib aku iseeneslikult sisse lülituda, millest omakorda võib tekkida tulekahju pagasis.
Pagasi kättesaamisel sihtkohas kontrollige koheselt pagasi seisukorda ning vajadusel tehke kohe lennujaamast väljumata akt pagasi kahjustuse kohta. Pagasiga seotud kahjude korvamiseks on soovitav teha pagasikindlustus.

AEG

Portugalis on Eestiga ajavahe -2 h.

VIISA

Portugal on Eesti kodanikele viisavaba. Saab reisida nii kehtiva passi kui ID-kaardi alusel. Vene kodanikele ja Eesti mittekodanikust elanikel nn. „Halli passiga“ on Portugali reisimine viisavaba, juhul kui on olemas alaline või tähtajaline Eesti elamisluba. Kaasa tuleb võtta pass + ID kaart, mõlema  kehtivus peab olema vähemalt 3 kuud peale reisi lõppu.

Juhul kui lapsega reisib vaid üks lapsevanematest või vanem, kellel on lapsest erinev perekonnanimi peaks reisil kaasas olema lapse vanemate ühine nõusolek. Sama kehtib lapsega reisival täiskasvanul, kes ei ole lapse seaduslik hooldaja. Volituse näidise ja lisainfo leiate SIIT.

ERIVAJADUSTEGA REISIJA 

Enne reisi broneerimist tuleb reisikorraldajat teavitada puuetega ja piiratud liikumisvõimega reisijast, kelle reisimine on raskendatud põhjustatuna füüsilisest puudest, vaimsest puudest või kõrvalekaldest või mingist muust east tingitud tervislikust eriseisundist ja kelle tervislik seisund vajab lennufirma ja reisikorraldaja erilist tähelepanu. Samuti tuleb reisikorraldajale võimalikult varakult ette teatada erivajadusega reisija abivahendite (ratastool vms.) reisile kaasavõtmise vajadusest (hiljemalt 5 päeva enne reisi). Reisija puudest või erivajadustest lähtuvalt tehakse kliendile individuaalne reisipakkumine kuna erivajadusega reisija vajadused võivad erineda tavatingimustel pakettreisis sisalduvatest teenustest.

SAABUMINE JA TRANSFEER HOTELLI

Saabudes sihtkohta ootab TEZ Touri reisiesindaja teid saabuvate lendude saalis ning juhatab kätte tee busside poole. Transfeer esimese hotelli juurde kestab 20 minutit. Erinevatesse  piirkondadesse väljuvate transfeeride sujuvuse ja kiiruse huvides võib Portugalis transfeeri saata ka kohalik vene ja/või vähesel määral inglise keelt kõnelev TEZ Touri töötaja, kes  teavitavad transfeeril infotundide toimumise ajad.

HOTELL

Hotelli sisseregistreerimine toimub iseseisvalt, reisivoucheri ja reisidokumendi alusel. Vastavalt rahvusvahelistele hotellireeglitele saab hotellitoad saabumise päeval alates kella 14:00st. Lahkumispäeval tuleb hotellitoad loovutada kell 12:00, olenemata tagasilennu ajast. Peale tubade loovutust saab pagasi paigutada pagasihoidlasse ning aega edasi veeta hotelli territooriumil kuni transfeerini. Kliendid, kes soovivad tuba pikendada kuni ärasõiduni ehk late check-out´i, tuleb see ise kohapeal hotelliga kokku leppida. Kui hotellil on võimalik tuba pikendada, siis antud teenus on tasuline ja maksmine toimub kohapeal vastavalt hotelli hinnakirjale. Hotelli restoranide õhtusöögil on kohustuslik soliidne riietus (meestel pikad püksid). 

Turismimaks, mille klient peab tasuma hotellis kohapeal.

2.00 € per inimene per öö, aga mitte rohkem kui 7 ööd (kehtib alates 01.03.2020)

EKSKURSIOONID

Standard pakett sisaldab linnaekskursiooni koos veini degusteerimisega.
Premium pakett sisaldab kahte ekskursiooni (linnaekskursiooni koos veini degusteerimisega ning sõitu Braga ja Guimaraesi linna koos lõunasöögiga).
NB! Ekskursioonid toimuvad vastavalt soovile, kas inglise või vene keeles.

RAHA

Portugalis on käibel euro. Kaardimaksed on turismipiirkondades enamasti aktsepteeritud, kuid siiski soovitav omada väheke sularaha, kuna paljudes väiksemates ärides ning maakohtades pole kaardimaksed võimalikud.

REISIKINDLUSTUS, ARSTIABI

Reisile minnes soovitame tungivalt vormistada kõikidele reisijatele reisikindlustus, mis kataks kulud tervisega seotud juhtumite, pagasi kadumise, varguse või rikkumisega seotud juhtumite kui ka reisitõrke korral, kuna kõikide pakettreiside muutmine ja tühistamine on alati seotud kulutustega.

Eesti Haigekassas arvel olevatel inimestel on võimalik saada, vajaminevat arstiabi samadel tingimustel Hispaania kindlustatutega. Eeldusel, et kaasas on Euroopa ravikindlustuskaart, mis tuleb eelnevalt vormistada Eesti Haigekassas. Täpsem info reeglite kohta on Eesti Haigekassa kodulehel. Samas tuleb arvestada, et see ei kata mitte kõiki kulutusi (täpsem info Haigekassa kodulehel), seega soovitame kõigil vormistada kindlustusfirmade poolt pakutav reisi tervisekindlustus. Kui peaksite vajama arstiabi, siis soovitame alati kohe ühendust võtta TEZ Tour Eesti esindajatega, kes saavad teid assisteerida ja juhendada. Juhul, kui on vaja teatud teenuste eest tasuda ning osta arsti poolt väljakirjutatud medikamente, tuleb kõik tšekid alles hoida ning Eestis esitada need kindlustusseltsile. Enamus hotellides on  arsti väljakutse võimalus, ent sellega võivad kaasneda visiiditasud ning muud rahalisi väljamakseid nõudvad protseduurid.

INFOKAUST/STEND

Kõikides hotellides on TEZ Touri venekeelne infokaust, kus on huvitavat informatsiooni saare ajaloo, kohalike tavade ja korraldatavate ekskursioonide kohta.

KOJUSÕIT

Ärasõidupäevale eelneval õhtul, hiljemalt kell 20.00, pannakse lennujaama viiva transfeeri aeg hotellis asuvasse TEZ Touri infokausta. Palun kontrollige seda kindlasti ning vajadusel kontakteeruge meie esindajaga. Lennujaamas läheb lennule registreerimisel kindlasti vaja reisidokumenti ning voucherit! Palun kontrollige nende olemasolu juba hotellist lahkudes.

OLULINE TEAVE

Põhjalikuma informatsiooni ning selgitused pakettreisi hinnas sisalduvate teenuste kohta leiate alajaotusest TEZ Tour pakettreiside üldinfo ja terminite selgitused

SOOVIME TEILE MEELDIVAT VIIBIMIST PORTOS!
REISIKORRALDAJA TEZ TOUR

Lohistage lipp soovitud punktile
OK