Populaarsed sihtkohad TEZ TOURis:
  • kõik maad
  • Ekskursioonid
  • Eksootiline
  • Kõik hinnas
  • Lastega
  • Rannapuhkus
  • Suusakuurort
  • Suvi
  • Talv
ET
+372 6 235 777

Transfeer. Maldiivid

Failid allalaadimiseks

Failid allalaadimiseks:

Maapealsete teenuste (majutus + transfeer) broneerimisel peab transfeeri kuupäev vastama lennu tegelikule saabumise/väljumise kuupäevale ja kellaajale.

Tähtis! Transfeer vesilennukiga (sea plane) võimalik ainult valgel ajal (umbes 06.00-6.30 kuni 16.00-16.30).

Vesilennuki transfeeri ühendamiseks rahvusvaheliste lendudega:

  • Malesse peab saabuma hiljemalt kell 14.30–15.00
  • tagasilend Malest ei tohi toimuda varem kui 09:30

Rahvusvahelise lennu hilinemise ja/või viivituste tõttu passi-/julgestuskontrollis või muul põhjusel saabumiste saali hilinemisega jõudmisel ja seetõttu transfeerist mahajäämise korral, tuleb reisijatel osta uus transfeer (ning vajadusel majutus lennujaama lähedal asuvas hotellis, kus transfeeri oodata). Hotell (transfeeri korraldajana), transpordifirma ja reisikorraldaja ei kompenseeri transfeerist maha jäämisest tingitud materiaalset kahju.

Transfeerid sisemaiste lennuliinidega (domestic / air / plane) toimuvad ligikaudu kell 06.00-6.30 kuni 23.30-00.00 (graafik varieerub).

Selleks, et ühendada siselendude edasi-tagasi transfeerid rahvusvaheliste lendudega, peab tagasilend Malest toimuma mitte varem kui kell 09.30 hommikul. 

Transfeeride korraldamine Maldiividel sõltub suuresti ilmastikutingimustest. Ebasoodsad ilmastikuolud (vihm, tormine ookean, tugev tuul, halb nähtavus) ei võimalda ja/või piiravad transfeeride (paadid, vesilennukid, siselennud) liikumist ning on riigis võrdsustatud vääramatu jõu asjaoludega.

Juhtudel, kus transporditeenust hotelli/hotellist ei ole võimalik õigeaegselt pakkuda või tühistada ilmastikuolude tõttu ei kompenseeri hotell (transfeeri korraldajana), transpordifirma ega reisikorraldaja sellest tingitud materiaalset kahju (näiteks alternatiivse hotellimajutuse lennujaama lähedal ja/või uute lennupiletite broneerimine).

Tähtis! Vesilennukitel (seaplane) ja siselendudel (domestic / air / plane) kehtivad ranged pagasi kaalupiirangud:

  • Äraantava pagasi maksimaalne kaal: 20 kg
  • Käsipagasi maksimaalne kaal: 3 kg.
  • Iga pagasi piirmäära ületamise eest tuleb eraldi tasuda.

Transfeerid Maldiividel

Maldiividel on transfeerid individuaalsed ja neid pakuvad ainult hotellid ise. 

Individuaalne transfeer Maldiividel hõlmab hotelli minekut koos võimaliku teiste turistide pealevõtmisega, võimaliku maandumisega marsruudil olevatel saartel. Giid transfeere ei saada. 

Saadaval on järgmised transfeeri tüübid: 

  • sea plane - vesilennuk;
  • domestic / air / plane – sisemaised lennuliinid;
  • speed boat – kiirpaat;
  • dhoni – kohalik dhoni paat;
  • car – auto/buss (ainult lennujaamahotelli Hulhule Island Hotel ja Male linnahotellide puhul).

Eratransfeer (ilma teiste turistide pealevõtmiseta ja vahepeatusteta) ehk Private Transfer või VIP Transfer on soovi korral saadaval lisatasu eest (hotelli broneerides!) peaaegu kõigis hotellides, välja arvatud hotellides, mis pakuvad transfeeri siselendudel.

Transfeeri tüüpi ei ole võimalik muuta Male lennujaama saabumisel! 

Male lennujaama saabumissaalist väljudes võtab turiste vastu TEZ TOURi esindaja (kollane vormiriietus/TEZ TOUR silt), kes suunab reisijaid edasi esindaja/hotelli leti juurde. Seejärel saadab hotelli esindaja turistid transfeerile. 

Tähtis! Broneeritud hotelli transfeeri ooteaeg võib olla kauem kui 2 tundi. Transfeerid reeglina sobitatakse kokku mitme rahvusvahelise lennu saabumisajaga. 


CIP-teenus Velana rahvusvahelises lennujaamas, Male, Maldiivid

Saabumine:

CIP-teenuse esindaja võtab reisijad sildiga vastu lennukist väljudes. 

  • Piirikontroll CIP personali poolt. 
  • Turistide pagas toimetatakse CIP lounge'i ja sealt edasi hotelli esindajale. 
  • Mugav “CIP Lounge” ooteala – kerged suupisted, tee, kohv, karastusjoogid, wifi.
  • Turistid saadetakse hotelli transfeerini. 

Lahkumine:

  • Lennule registreerimine, pagasi registreerimine, passikontroll ja julgestuskontroll CIP personali poolt. 
  • Mugav “CIP Lounge” ooteala – kerged suupisted, tee, kohv, karastusjoogid, wifi.
  • Soovi korral saadab CIP teeninduspersonal külalisi Duty Free kaupluse alale, mis asub üldises väljumiste alas. 
  • CIP-teenuse esindaja saadab reisijad lennukini. 

Teenuse maksumus – päringu alusel:

  • Üks suund (saabumine või lahkumine) – neto inimese kohta.
  • Mõlemas suunas (saabumine ja lahkumine) – neto inimese kohta.
  • Laps (2-12 a) – täiskasvanu hind.
  • Imik (0-2 aastat) - tasuta.

Registreerimiseks vajalikud andmed:

  • Passiandmed;
  • Lennuandmed.

Teenus tuleb broneerida hiljemalt 24 tundi enne reisijate saabumist/lahkumist.

Lahkudes peavad reisijad olema lennujaamas hiljemalt poolteist tundi enne rahvusvahelise lennu väljumist.

 

Lohistage lipp soovitud punktile
OK